Nakupování v našem obchůdku

Po uskutečnění objednávky je zákazníkovi na uvedenou adresu automaticky odesílán email s potvrzením objednávky.

V případě, že zboží již nebude skladem, Vás budeme neprodleně kontaktovat telefonicky nebo e-mailem, a následně se s Vámi domluvíme na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, částečné vyřízení objednávky, zrušení celé objednávky, ...).

V případě osobního převzetí je automaticky vydán daňový doklad, který zároveň slouží jako dodací a záruční list.

Doprava a převzetí zboží

  • Osobní odběr – objednané zboží si můžete vyzvednout po předchozí dohodě v provozní době na recepci centra.

  • Doručení Českou poštou na uvedenou adresu. Náklady na zaslání představují nejen samotné pošotvné, dané ceníkem České pošty, ale též náklady na administrativní zpracování  a odeslání objednávky, náklady na balné.  

Doručenou zásilku před přepravcem pečlivě prohlédněte a v případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…), sepište protokol o poškození a zásilku nepřebírejte. Zásilky, u nichž byla závada patrná již při dodání a které nebyly ihned reklamovány, nebude již později možno reklamovat.

 

Platba

Veškeré ceny uvedené v obchůdku jsou konečné, včetně DPH.

Platba při osobním převzetí zboží na recepci CENAP :

  • hotově

  • platební kartou .

​Platba při zaslání poštou:

  • převodem z účtu

  • složenkou přiloženou k zásilce na základě předchozího vyžádání složenky

při zpracování objednávky obdržíte e-mail, kde bude sdělená konečná částka, včetně nákladů na zaslání, čísla účtu a k dané platbě přiděleného variabilního symbolu.

V případě objednání potravinových doplňků a knih mimo publikací vydaných CENAP (kde je vysvětlena metoda STM PPR) nachystanou zásilku zašleme až po obdržení žádané platby na účet CENAP.

Zasílání objednávek do zahraničí (včetně Slovenska) se uskuteční až po obdržení platby na účet CENAP.

 

Platba objednávky prezentací, e-booků

  • e-mailem bude zaslána výzva k platbě převodem a pak po uhrazení částky Vám bude prezentace v souladu s objednávkou zaslána.

Vrácení zboží

V souladu se zákonem č. 367/2000 Sb. ze dne 14. září 2000 má každý zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží při zásilkové formě prodeje. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení všech níže uvedených podmínek:

 

  • Zboží nesmí být použito.

  • Zboží musí být v originálním obalu a kompletní (včetně příslušenství, návodu, atd.).

  • Zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno.

  • Společně s vraceným zbožím je třeba zaslat také originál daňového dokladu.

  • Poštovné spojené se zasláním zboží zpět k prodejci hradí kupující, vracené zboží musí být při přepravě pojištěno.

  • Zboží nesmí být zasíláno na dobírku, taková zásilka nemůže být z naší strany přijata!

 

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy.

Brno - Střed - Gynekologie - Poradna

  • Facebook Social Icon
  • Instagram

.